Salam!

Idag har jag tvättat, inte direkt min favorit syssla men måste göras vare sig man vill eller inte.
Var på AF igår, inte de roligaste men sen finns det väl ingen som gillar att gå dit heller.
Var ute på en liten spring tur idag och jag börjar bli riktigt duktig tycker jag eller lite i alla fall.
Det var inte så speciellt varmt idag så det gjorde det hela lite lättare.
Längtar efter min älskling men det gör jag alltid. Sankar honom och längtar efter att få kramas lite.
Fick lite mejl idag som jag blev glad över. Ska bli roligt att få träffa lite nytt folk.
Det var väl ungefär allt som hänt mig, inte så händelserikt liv just för tillfället men jag älskar de ändå och uppskattar allt jag har.
Ha det bra så länge..
Salam!

Kommentarer
Postat av: ali

ow good job sweetheart, i miss you big!

2011-05-13 @ 23:49:15
Postat av: jenny

thanks allot.. i miss you too!

2011-05-14 @ 01:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0