Leaving town

Jaha får se vad som har hänt i mitt liv sedan jag sist skrev här?
Har självfallet umgått med järngänget nästan varje dag. Har även klarat matten så jag blev super glad så nu hoppas jag på att få komma in på högskolan, blev ännu mer glad när England vann mot Slovakien idag.
Ja sen åker jag ju till Norge också nu i morgon eller ska först spendera dagen i Sveg med mamma och morbro men sen på eftermiddagen bär det av till Oslo, kommer fram på morgonen den 25 men vad gör man inte för kärleken?
Lovar att i alla fall komma med ett inlägg när jag är där men något mer lovar jag inte.. :)

Cant wait, I cant survive without you by my side.. R.A.I <3

Hur som helst så ha det så bra!
Ses vi om ja ett tag då..
/ Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0