Diskution

Igår hade jag och A en diskution om religon och världens undergång, det var mycket intressant om jag får säga de själv. De är skönt att kunna diskutera utan att det blir allt för personlig.
Skönt med fint väder och inge regn eller  grå himmel för en gångs skull. Hmm vad finns de mer att berätta!? Jag fick pengar idag oxå så jag kanske kan shoppa lite och kanske hör och häpna köpa ett par skor som jag i verkligt behov av. :D ( mamma kommer gå helt crazy på mig i såna fall ) 
För övrigt vet jag inte vad jag ska säga.  Varit ute på stan och kollat och bara chillat med världens bästa <3 

Ha det bra så länge. 
Wankujahalahai piggy.. ;)

/ Jenny
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Käraste lilla fröken Jenny Peaches Schtrudel :)



Nu är det såhär att det du skriver som rubrik är väldigt felstavat... Det stavar diskussion :)

2010-06-30 @ 21:44:30
URL: http://toruven.blogg.se/
Postat av: Kära lilla fröken Jenny Peaches Schrudel

Men du jag skiter i om jag stavat fel du och de som läser förstår ändå. :p

2010-07-01 @ 01:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0