jahapp

Okej nu ska vi se..Ja vi har varit på bio en dag och såg Eclipse och de är lite skillnad på kavlitet på både film och ljud än när man sitter hemma. Självklart så var filmen super (jag som har läst boken förväntade mig inget annat heller)
Vet inte vad jag mer ska skriva har självklart hänt saker men de vet jag inte om jag vill lägga upp här. Har de hur som helst ganska jävligt bra och saknar verkligen inte Hede ett dugg. Spanien vann ju World cup igår också och de var de värda även fast jag tyckte de skulle blivit lite mer mål men de vann hur som helst och det är väl huvudsaken. Om en stund ska jag eller vi ut på promenix så sen får vi se vad som händer. Förövrigt har jag inget annat att säga.

Så ha de bra tills vidare

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0